Το Twitter ετοιμαζει "μουσικη" αλλαγη



Η εταιρία Twitter Inc ανακοίνωσε την εξαγορά της We Are Hunted, μιας μικρής εταιρίας που ιδρύθηκε το 2007 στην Αυστραλία και αποτελούσε μέχρι σήμερα μία online βάση διανομής μουσικής.

Οι όροι της συμφωνίας δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστοί, όμως η εξαγορά φαίνεται να επιβεβαιώνει τις προθέσεις του Twitter για εδραίωση στη διανομή υλικού multimedia. Την περασμένη χρονιά, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης έκανε την αρχή, επεκτείνοντας δυναμικά τις υπηρεσίες της παρέχοντας στους χρήστες της την δυνατότητα διανομής φωτογραφιών, video, και άλλου περιεχομένου, πέρα από τον περιορισμό των 140 χαρακτήρων, για τον οποίο έγινε άλλωστε γνωστό το twitter.

Η We Are Hunted «κατέβασε» ήδη το site της όπου έχει αναρτήσει την επίσημη ανακοίνωση συνεργασίας της με την TwitterInc. (Δείτε εδώ) «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Twitter και η μουσική τα πάνε καλά μεταξύ τους. Οι καλλιτέχνες στρέφονται στο Twitter για να συνδεθούν με τους θαυμαστές τους, οι χρήστες μοιράζονται και ανακαλύπτουν καινούρια τραγούδια και albums καθημερινά», σημειώνει ανάμεσα σε άλλα στην ανακοίνωση της η We Are Hunted, διευκρινίζοντας πως η υπάρχουσα υπηρεσία της θα τερματιστεί και θα κλείσουν όλοι οι λογαριασμοί των χρηστών της, ενώ το Twitter περιορίστηκε σε ένα tweet με το οποίο καλωσόρισε την We Are Hunted στο δυναμικό της εταιρίας (δείτε το εδώ).

Η εξαγορά της εταιρίας, η οποία ουσιαστικά είναι ένα application που ανιχνεύει τα πιο δημοφιλή μουσικά κομμάτια στο ίντερνετ και τα social media, ήρθε να συμπληρώσει την αγορά, λίγους μήνες πριν, του Vine, μιας επίσης μικρής εταιρίας που δημιούργησε μια πλατφόρμα διανομής video, η οποία όμως δεν έχει ξεκινήσει ακόμη να λειτουργεί μέσα από το Twitter. Αξίζει να σημειωθεί ότι από τον Ιανουάριο που το Vine, βρέθηκε υπό την αιγίδα του Twitter, έγινε μια από τις δημοφιλέστερες εφαρμογές στο iTunes. Παράλληλα, το Twitter έχει ήδη χτίσει μία μεγάλη βάση από εν δυνάμει χρήστες της νέας μουσικής εφαρμογής, καθώς έφτασε τα 200 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες τον Δεκέμβριο και έχει ξεπεράσει τα 500 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες συνολικά στον κόσμο, ενώ σύμφωνα με το Reuters αυτή τη στιγμή η πιο δημοφιλής μουσική πλατφόρμα είναι το Shazam με 300 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.