26 μυστικα που δεν θελουν να ξερετε οι ξενοδοχοι ...



Καλεστε απευθειας το ξενοδοχειο

Οι μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων και τα μεγάλα ξενοδοχεία γενικότερα διαθέτουν τηλεφωνικές γραμμές κράτησης σε τοπικό επίπεδο, οι οποίες όμως δεν έχουν τη δυνατότητα να κάνουν εκπτώσεις και προσφορές. Το ίδιο ισχύει και για τις ιστοσελίδες κράτησης στις οποίες τα ξενοδοχεία πληρώνουν προμήθεια, συνήθως το ένα τρίτο. Καλώντας απευθείας το ξενοδοχείο και αναφέροντας την έκπτωση που είδατε ή απλά ζητώντας μια καλύτερη προσφορά θα μπορέσετε να πετύχετε ίσως κάτι καλύτερο. 

Ειδικη περισταση; Αξιζει τον κοπο να το αναφερετε

Εάν είναι η νύχτα του γάμου σας, ή γενέθλια ή επέτειος το ξενοδοχείο θα φροντίσει να σας παρέχει ό,τι καλύτερο μπορεί. Εάν έχετε κάνει κράτηση μέσω τρίτου, καλό θα ήταν να τους καλέσετε απευθείας για να τους ενημερώσετε. 


Κανατε κρατηση μεσω καποιου site με προσφορες; Μην περιμενετε ειδικη μεταχειριση

Συμφέρει περισσότερο τα ξενοδοχεία να δίνουν τα καλύτερα δωμάτια στους επισκέπτες εκείνους που πληρώνουν περισσότερα, που έχουν κλείσει απευθείας ή που είναι τακτικοί πελάτες. Οι πελάτες αυτοί είναι πιο πιθανόν να ξανάρθουν και γι' αυτό επωφελούνται από ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει το ξενοδοχείο. 


Ζητηστε το δωματιο που θελετε

Τα γωνιακά δωμάτια είναι συνήθως μεγαλύτερα σε όποιο όροφο κι εάν είναι ενώ τα δωμάτια στους πάνω ορόφους είναι πιο ήσυχα και έχουν καλύτερη θέα. Δεν χάνετε τίποτα να ζητήσετε αυτό που θέλετε. 


Ζητηστε αλλαγη σε καλυτερο δωματιο την ωρα που πρεπει

Το να ζητήσετε να σας πάνε σε καλύτερο δωμάτιο την ώρα που έχει σχηματιστεί ουρά μπροστά στη ρεσεψιόν δεν είναι και η καλύτερη ιδέα. Καλύτερα να το επιχειρήσετε όταν το ξενοδοχείο είναι άδειο και όχι σε ώρες και ημέρες αιχμής όπως είναι οι καθημερινές ή αργά το απόγευμα. Εάν μπορείτε προσπαθήστε να είστε συγκεκριμένοι (θα ήθελα να βλέπει τη θάλασσα), ευγενικοί και με κατανόηση. 

Ψαχνετε δωματιο την ιδια μερα; Η σωστη στιγμη παιζει μεγαλο ρολο

Το ξενοδοχείο δεν πρόκειται να σας κάνει έκπτωση το πρωί ενώ έχει όλη τη μέρα μπροστά του για να γεμίσει τα δωμάτιά του. Αργά το απόγευμα όπου τα πράγματα έχουν ξεκαθαρίσει θα είναι πιο εύκολα για εσάς. Εάν όμως καθυστερήσετε και οι επιλογές σας λιγοστεύουν τότε μπορεί η τιμή να είναι υψηλότερη. 

Καποια μερη του ξενοδοχειου ειναι πιο βρωμικα απο αλλα

Σημεία και αντικείμενα όπως τα κοντρόλ της τηλεόρασης, τα πιστολάκια και οι διακόπτες συνήθως σκουπίζονται βιαστικά αλλά δεν καθαρίζονται σχολαστικά. Γι' αυτό το λόγο το Πανεπιστήμιο του Χιούστον ανακάλυψε ότι σε κάποιες περιπτώσεις στα σημεία αυτά υπήρχαν τόσα βακτήρια όσα και στο κάθισμα της τουαλέτας και στους νιπτήρες. 

Μπορειτε να ζητησετε να σας αλλαξουν τα κλινοσκεπασματα πριν μπειτε

Οι περισσότεροι πελάτες πιστεύουν ότι όλα τα λευκά είδη στο ξενοδοχείο είναι καθαρά, πράγμα που ισχύει σε γενικές γραμμές για τα σεντόνια και τις πετσέτες, αλλά οι κουβέρτες και τα άλλα σκεπάσματα πλένονται πολύ πιο σπάνια από όσο νομίζετε, εάν λοιπόν θέλετε καθαρά δεν έχετε παρά να το ζητήσετε. 

Η καμαριερα δεν ειναι η μαμα σας

Αυτό μπορεί να σας ξενίσει λίγο, άλλωστε πληρώνετε για το δωμάτιο, αλλά δεν είναι δουλειά της καμαριέρας να μαζεύει τα εσώρουχά σας από το πάτωμα και να συγυρίζει. Καθώς ο χρόνος που μπορούν να αφιερώσουν σε κάθε δωμάτιο είναι συγκεκριμένος όσο πιο ακατάστατος είστε τόσο λιγότερο χρόνο θα έχουν για να καθαρίσουν ουσιαστικά.

Τα μπουκαλακια απο τα σαμπουαν και τα υπολοιπα ειδη μπορειτε να τα παρετε μαζι σας

Τα χρησιμοποιημένα είδη όπως τα σαμπουάν και τα αφρόλουτρα είναι άχρηστα για το ξενοδοχείο και τους κάνετε χάρη όταν τα παίρνετε σπίτι φεύγοντας γιατί διαφορετικά θα τα πετάξουν. Εάν πάρετε βέβαια μαξιλάρια, σεντόνια και μπουρνούζια τότε θα σας χρεώσουν.